Tävling i Hjo 3 maj

I går var det tävlingar i hjo och jag startade i LD och LC på Brian.
Tävlingen skulle ha gått utomhus, men var inflyttat i ett pyttelitet ridhus för att det hade regnat så mycket dagen innan.

Brian var som vanligt med på noterna och nollade i grunden , men jag glömde bort sista hindret i omhoppningen och när jag kom på vilket det var så var det försent så jag fick läga en volt, det blev 4 fel:(

I LC nollade vi grunden, och gjorde enligt Åsa jättebra omhoppningssvängar, men jag blev lite ofokuserad när han hoppade väldigt högt över andra omhoppningshindret så jag missade och fick läga en volt igen:( buäää va tråkit jag blev så besviken på mig själv, jag kom på 6e plats ändå så jag hade nog kanske vunnit om jag inte hade klantat mig så.
Den 17 maj är det gota cup igen och då får ni alla se upp för nu ska jag och Brian satsa allt!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej! Vad duktiga ni är..=) Å va snygg han blev i dina nya gröna grejer..=) Grönt e för övrigt min favoritfärg oxå, så han känner nog sig hemma i det..=) Ha de bra å lycka till i sista omgången.. Kram Steph

2008-05-04 @ 15:53:20
Postat av: Felicia

Hehe jag grönt passar allt bra på lille `Brajsen`
Men när

jag har hittat alla små detaljer och knappar så kommer va vara oslagbara!
Jag hoppas du har det bra uppe i Norrland utan din lilla Brian!:)

Kram Felicia (Flisan)
ps:Jag har MSN [email protected]

2008-05-04 @ 19:42:54
Postat av: Johanna

Hej på dig!
Vad fin han blev i allt grönt.. =)
Ni är super duktiga ni två..
:D
Kram Johanna!

2008-05-05 @ 16:38:03
Postat av: Felicia

Jag då vi är BÄST!

2008-05-05 @ 16:51:43
Postat av: mamma johanna

Hm, mitt barn har visst lite väl gott självförtronde ibland;D
Månne är det min egen förtjänst...

2008-05-05 @ 17:43:32
Postat av: Johanna

Hehe..
Det är bra med självförtroende.. :p det kommer man långt på..

2008-05-05 @ 21:17:00
Postat av: Stephanie

Ja, garanterat kommer ni vara oslagbara då..=) Han tycker de e jätteroligt att springa fort, å svänga snävt..Hehe..Jo då, här uppe e allt bra. Men nog saknar man hästarna allt..=( Jag addar dej på msn..=) Kram S

2008-05-06 @ 08:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0