Klubb tävling på Apelås...

Jag tänkte att jag skulle lägga in bilder på dem som är med i ponnylaget, och då passade det ju bra att ta kort på klubbtävlingen på apelås. Men batterierna tog slut efter tre kort så det får vänta tills Tidaholm den 29 e.

Jag kan berätta lite om hur det gick istället.

Evelina på Cindys mimosa (do de) startade i 60 cm och Lc i 60 vägrade tyvärr do de och hur det gick i Lc får jag återkomma till för vi var inte kvar så länge.

Hedvig på Eriksbyns Bonnie startade i 60 och Lc även hon och tyvärr blev det vägring även där, åtekommer om Lcn

Petra på Brenda startade 80 och Lc och vi var inte kvar och såg resultatet så jag säger det senare.

Kajsa på Whinnietou Vägrade dessvärre på sina rundor i 60 cm.

Felicia på Brian fick två felfria runder på 60 och 70

Sara på cleo fick även hon två felfria rundor i 50 och 60

Att det blev lite mycket vägringar beror nog på att man inte fick hoppa fram så mycket innan.
Det kommer att gå mycket bättre i  Gota cuppen  ELLER HUR!!!! :)
iallafall ska det bli as kul.....

Kajsa och Whinnietou

image23



Kommentarer
Postat av: Lagledaren

Ni var jätteduktiga allihop. Blir så stolt när jag ser hur fint och noggrant mina lagmedlemmar rider! Nu ger vi allt på lördag.

2008-03-27 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0