Hej!

Ponny laget i år har Åsa Larsson som tränare

Åsa är den tejejen med keps.
image3


Kommentarer
Postat av: Kattis

Är det
brian ?`

2008-02-10 @ 15:42:15
Postat av: Camilla

Flisan, vilken fin sida! Kul idé du har kommit på.
Camilla & Kajsa

2008-02-10 @ 16:50:12
Postat av: Hedvig

Hej Felicia, vilken bra sida! :D
Fast jag har en idé, att du, evelina, kajsa och jag har tillgång till sidan! Så kan vi ha bloggen tillsammans! (:
Och sedan såg jag att du hade skrivit lite om våra ponnyer, smart! Men eftersom Evelinas häst Doodee har fått sitt hela namn (Cindys Mimosa) så då tycker jag att du kan ta med hela Bonnies namn också, det är: Eriksbyns Bonnie :D

Kram Heddan!

2008-02-14 @ 01:10:22
Postat av: Kajsa

Hej flisan:)

Vad bra att du har lagt ut bilder på alla som är med i ponnylaget:)

Bara så att du vet är du duktig på att rida:):)!!!!!




PK Kajsa

2008-02-16 @ 17:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0