Vi har varit på Skandinavium...

I fredags åkte mamma, jag,Emilia,Kajsa och hennes mamma till Gothenburg horse show på Skadinavium är mötte vi upp Åsa som tog egen bil till Göteborg.
Först gick vi på mässan och sen kollade vi på hopptävlingar.
Vi sov över hos min moster och så kollade vi på hoppävlingar på Lördagen med.
Roligast var gymkanan och Gp ponnyn, mitt mål är att vara med där nån gång innan jag fyller 18 år.
Jag och Kajsa träffade hedvig och Evelina där och vi gick ihop på mässan lite.
Jag köpte ett grönt Chabrak som de står Felicia larsson och stall assla på, med en luva till i samma färg.
sen hittade åsa gröna hoppskydd som jag köpte och en grön jacka som det ska stå stall assla på ibak.
Kajsa köpte också chabrak och en grön jacka.
Vi har haft jätte kul


här väntar vi på tåget i falköping   


här är vi på tåget


Här äter vi lunch på pizza hut
(med min moster Emma)

Glass i solen


paus på mässan


svårt att ta kort inne på banan men höga hinder ser man i allafall


jag och millan är trötta


på spårvagnen


vi kollar GP ponnyn
             

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad kul vi hade! Det måste vi göra om nästa år eller? Camilla

2008-04-28 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0