Vårdag...

Idag är det bara 6 dagar kvar till Gota omgång 2 och startlistorna har kommit ut, jag startar som nummer 30.

Åsa har också talat om att det blir Jag som får vara med i lagklassen förutom Hedvid och Evelina.
Sista omgången går ju i LC och jag är inte så säker på den höjden så det är bättre att jag inte är med i laget då.
Kajsa har ju också en B ponny som hedvig och Evelina så hon kan inte vara med eftersom det inte får vara tre samma storlek.

Idag har jag varit i stallet i 6 timmar och hunnit med att rida tre hästar.

Först red jag på Ernst en Dponny som är 4 år, sen fick jag visa hingsten för några som kom och ville se på honom, han är 3 år och en stor häst. Jag  hoppade några språng så att de som kollade fick se hur duktig han är.
Sist red jag ju Brian som var jätte pigg idag med!!!


Här är hingsten Zonapart (zonny)

image45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0