TIDNING

HEJ! Ville berätta att ponnylaget har varit med i tidningen! Själv har jag bara sett oss i Lidköpingstidningen men Emelie Wirtberg påstår att hon sett oss i Skaratidningen också! :D
Kul att få vara med i tidningen! Längtar till Skulltorp, nu är det bara en vecka och 3 dagar kvar till omgång två !
Det kmr gå super de kan jag allt lova!



image40 
Så här kul hade vi förra omgången, vem vet nästa omgång kanske det blir ännu roligare?
Bakom: Petra Löfgren på Brenda
Från vänster: Felicia, Kajsa, Åsa (lagledare) Evelina och Hedvig (Jag)

kram heddaa'

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad kul att ni kom med i Lidköpingtidnigen oxå. Det stämmer att ni var med i Skara tidningen.

Camilla

2008-04-09 @ 10:11:26
Postat av: Felicia...

Ja jag såg oss också i Skaratidningen, min mamma skickade in till Götenetidningen också så kanske kommer vi i den också.:)
Längtar med jättemycket till skultorp...

Kraaam Flisan

2008-04-09 @ 15:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0