Hedvig skriver ...

Hej! Nu är det jag Hedvig Apell som skriver lite här (;
Vill bara säga att jag är supernöjd med lördagens resultater och hoppas eller snarare VET att det kommer att gå lika bra den nittonde på Skultorp. Längtar massor dit. Ville också berätta en väldigt rolig sak! Att om Brian inte hade gått ner på knä och Flisan ramlat av (det var absolut inte Flisans fel att det inträffade, det var bara otur)
då hade vi kommit 4:a och fått pris! :D
Ville bara säga detta och hoppas att det går bra för alla ryttare i GRK:S Ponnyhopplag med träning och allt som händer med deras hästar, själv går det jättebra för mig själv när jag red ut i det soliga vårvädret idag. 
Här kommer en bild på min ponny Eriksbyns Bonnie
image39 
Kram Heddan (: <3

Kommentarer
Postat av: Åsa Larsson

Åh mina härliga små tjejjer! Är sååå stolt över er. Ville bara säga det, än en gång. Ni red så fint och hade ett jättebra horsemanship på hela tävlingen. Det är jättekul att vara lagledare åt ett så härligt lag, som inte bara rider bra utan också gläds åt varandras framgångar och stöttar varandra när det går mindre bra. Och dessutom var ni inte bara trevliga och tillmötesgående mot varandra och hästarna, utan även mot mig, era mammor och alla andra på tävlingen. SÅ ska det se ut. BRA jobbat!

2008-04-02 @ 10:29:37
URL: http://rik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0