halåjsan!

Hej! Först & Främst, snygga animeringar Flisan! (;
I fredags var det hoppträning i Axvalla på Backgården för Erika Andersson, från GRK var Jag (Hedvig) och Evelina med, även Elsa från MyrK, var med och en Linus som jag inte känner.
Det gick jättebra för alla utom när Elsa ramlade av, men det gick bra ändå.
Vi tränade omhoppningssvängar på räcken och oxrar och även en mur.
Det funkade fin fint! Bonnie kändes lite seg men vi kom över ;D 
I lördags var jag & mamma på Skara Hästsport och köpte ny ridhjälm, tkr den gamla är mkt snyggare än den nya men den nya sitter mkt bättre.
Köpte också ett par ridhandskar, hovkrats och en plastborste, såg även ett jättesnyggt rutigt täcke som Bonnie skulle passa i men jag kollade inte ens om det fanns ponnystorlekar, (:

Nu är det bara 6 dagar kvar till nästa Gota-cup, längtar lika mkt som alla andra i GRK:s ponnyhopplag.

heddaa'

Kommentarer
Postat av: felicia

Hej!
LÄNGTAR! till G O T A - C u pen

2008-04-18 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0